donderdag 29 december 2011

mooi rokje slechte foto's

heeft een dochter met model allures,alleen heeft de mama geen fotograaf in haar...


maar gelukkig heeft de mama wel een naaimachientje...dat maakt al veel goed

kijk eens mama,hoe sterk dat ik ben

en plots wou zelfs hij op de foto....

ik ben ook sterk hé mama?

Het rokje is al een dagje gedragen én goedgekeurd door de dochter...en eindelijk met een zakje!Zij blij en ik blij...de stofjes lagen al effe naar haar te lonken...elke keer ze voorbij het stoffenrek kwam,kwam er een vraagje....en eindelijk kreeg ze dus een rokje,mét een zakje!
Nu worden ook de stofjes ingepakt...hou ik alleen opzij wat ik nodig heb voor volgende week naar Stikniklaas te gaan en verhuis...
Ons huisje is vandaag officieel van iemand anders...wij 'lenen' het nu effe,volgende week worden wij dan de 'echte eigenaars' van een 'projectje',gaan effe bij 'de mémé' wonen todat het andere woonklaar is en ondertussen zoeken we nog een beetje verder naar ander werk.Olé,ik weet nu al dat 2012 een spannend jaar zal worden...met grote veranderingen...

2 opmerkingen:

  1. Zalig dat rokje en je kids ook, lekker speels!
    En spannend allemaal, nieuw huisje in zicht, en hopelijk een heel heel toffe job, ik duim!
    Goe feesten en genieten en uitkijken naar veel moois!
    Liefs Marina

    BeantwoordenVerwijderen