dinsdag 17 juli 2012

999



Ik heb een zwak voor mooie cijfers.Ben zelfs soms een beetje bijgelovig,als ik nog naiever zou zijn,zou een goede gelovige zijn voor numerologie. Maar het valt mee,verder dan iets mooier vinden omdat ze met drie ergens staan,of even,of deelbaar door 5...of herhaling.Vooral herhaling...ik (en ik ben hier niet echt trots op) ben twee keer blijven zitten.1 keer in het tweede,in het vierde en dus was ik er rotsvast van overtuigd dat ik het zesde ook tweemaal mocht doen...Groot was mijn verbazing (en die van mijn mama,maar die was vooral verbaasd dat ik er wél door was) dat ik er dus door was...

Maar goed,afdwaal-gevaar!!
Op facebook heb ik nu 970 'vind-ik-leukerds'.Knap,wauw,zotjes...maar je hoort mij al afkomen...Das nie zo'n schoon cijfer..ik wil dus 999 want das leuker om naar te kijken.

Daarom doe ik nog eens een 'lokkertje' en hoop zo,aan dat getal te geraken of 1001 (mooie verhaaltjes) of 1234 (simpel is ook leuk)

Maar,hier zit ik weer,achter een schermke terwijl ik iets ging maken voor mezelf,weet je nog?
Dus...zet...ik...nu...dat....schermke....af......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten